• Wie zijn we?

  • We zijn een team van ervaren, maar vooral gedreven en bezielde HR-consulenten met een brede waaier aan sectorkennis om u als bedrijf met een persoonlijke touch te begeleiden in uw HR-beleid en om de juiste kandidaat aan de juiste job te helpen.


  • Steven Ghesquière – Zaakvoerder
     

    Als zaakvoerder van Xtra Interim werk ik samen met u een gepaste recruteringsstrategie uit voor uw bedrijf. De afgelopen vijftien jaar heb ik vanuit vooraanstaande functies in de uitzendsector tal van recruteringsacties ontwikkeld, zowel grote recruteringsacties (voorbeeld in de voedingssector met specifiek voedings-selectieprogramma) als recruteringsacties naar knelpuntfuncties.

    Tevens help ik u graag inzake employer branding en retentie- en motivatiemanagement voor uw teams.

    Neem gerust persoonlijk contact met me op voor uw specifieke behoeften als het gaat om recruteringsstrategie en retentiebeleid van uw bedrijf.

    Telefoon : 0492/83.07.83 

    Email : steven.ghesquiere@xtra-interim.be


  • Renée Jans
     

    Na 8 jaar als Office Manager in de uitzendsector, sta ik nu in voor de back office. Het is voor mij een uitdaging om ervoor te zorgen dat alles vlekkeloos verloopt op gebied van administratie, veiligheid en algemene gang van zaken binnen Xtra Interim & Select.

    U kan bij mij terecht voor :

    • Verloning en facturatie : al uw vragen met betrekking tot verloning van uw medewerkers of vragen ivm uw facturatie
    • Veiligheid : Hulp nodig bij het invullen van uw werkpostfiches? Graag ondersteuning gewenst bij uw veiligheidsplan? Tevens ben ik VCU coördinator binnen Xtra Interim.
    • Sociale wetgeving : alle info mbt rechten en plichten van de uitzendkracht, de inlener en het uitzendkantoor
    Telefoon : 0472/18.00.55
     
     

  • Dries Dierckx 

    Ik heb vanuit mijn jarenlange expertise in recrutering voor de logistieke en maritieme sector de nodige ervaring opgebouwd om in deze sectoren naar een gepaste oplossing voor uw recruteringsvragen te zoeken. Ook voor kandidaten ben ik, gezien mijn uitgebreid netwerk, perfect geplaatst om jullie te begeleiden naar de juiste job.

    Ook als het om technische profielen of jobs gaat, mag je me persoonlijk contacteren.

    Telefoon : 03/613.21.80

    Email : dries.dierckx@xtra-interim.be


  • Stephanie Van den Bergh 
     

    Voor de invulling van industrie- en officeprofielen kunt u bij mij terecht. Ik zoek naar een passende kandidaat die voldoet aan de vereisten van uw bedrijf en zorg voor een correcte begeleiding. Bent u als kandidaat op zoek naar een dergelijke functie als chauffeur, magazijnier, administratief bediende, technisch tekenaar,… aarzel dan niet om binnen te springen in ons kantoor!

    Door mijn ervaring als HR-consultant in de modesector, ben ik tevens de geknipte persoon om voor u op zoek te gaan naar dynamische verkoop profielen met ervaring. Kandidaten die zoeken naar een uitdagende functie in de retail als verkoper, assistent manager of shopmanager, zal ik graag begeleiden naar de geschikte job.

    Kandidaten kunnen me steeds contacteren voor een persoonlijk gesprek op kantoor.

    Telefoon : 03/613.21.81

    Email : stephanie.vandenbergh@xtra-interim.be


  • Taulanta Nixha 
     

    Door mijn ervaring in de uitzendsector en mensenkennis is het mijn ambitie om de juiste kandidaat aan de juiste job te brengen. Ik hecht veel belang aan de wensen van de kandidaat én de klant zodat er een lange samenwerking kan plaatsvinden. Bij mij kan je terecht voor een persoonlijke begeleiding en ondersteuning tijdens uw sollicitatieproces zodat die droomjob van jou wordt! 

    Door mijn jarenlange expertise in contact center profielen ben ik de geschikte persoon om jullie bij te staan in jullie zoektocht naar gemotiveerde teleoperatoren of teamleaders. Ben je op zoek naar een allround bediende, commerciële binnendienst, secretaresse, boekhouder, manager of een vertegenwoordiger dan bezorg ik jullie met veel enthousiasme de geschikte kandidaten door een uitgebreide voorselectie. 

    Bovendien kan je ook voor al uw vragen omtrent studentenarbeid bij mij terecht.

    Telefoon : 03/613.21.82 

    Email : taulanta.nixha@xtra-interim.be


  • Wendy Leyssens 
     

    Na mijn ervaring in de uitzendsector op een vestiging ben ik sinds mei 2013 actief in een ander boeiend facet van de "people business". Als Inhouse consultant ben ik de spilfiguur tussen het bedrijf, de medewerkers en Xtra interim. Ik ken de bedrijfscultuur van mijn klant door en door en kan hierdoor snel en efficiënt inspelen op hun behoeften. Ook voor de kandidaten, niets als voordelen want je kan rekenen op een uitgebreide briefing zo weet je perfect waar je terecht komt en wat er van je verwacht wordt. 

    Ben je op zoek naar een leuke bijverdienste of een toffe studentenjob, neem dan snel contact op. 

    Telefoon : 03/340.26.49 

    Email : wendy.leyssens@xtra-interim.be


  • Anouchka Quirijnen
     

    Al enige tijd ben ik actief als uitzendconsulente en heb ik ervaring opgedaan in de industriële, technische en logistieke sector.
    Dankzij dit laatste ben ik de geknipte persoon om het maritieme & logistieke luik mee verder uit te bouwen. En dat doe ik graag met jouw hulp!

    Ben je als arbeider of bediende op zoek naar een nieuwe uitdaging in warehousing of in de haven van Antwerpen?
    Of ben je als werkgever op zoek naar een gemotiveerde medewerker? Spring dan even binnen om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.

    Ik kijk er naar uit om met de passie en eerlijkheid voor het vak op zoek te gaan naar een Xtra goede oplossing op maat.

    Telefoon : 03/600.52.50

    Email : anouchka.quirijnen@xtra-interim.be


  • Gerlinde Homans
     

    Gepassioneerd door HR, de laatste 10 jaar voornamelijk actief binnen het segment “ rekrutering en selectie “.
    Zo heb ik kennis en expertise uit de interimwereld en selectie/headhunting kunnen bundelen. Personeelsbehoeftes detecteren, creatieve oplossingen aanbieden, matching kandidaten-vacatures, marktanalyse, Business development en een stuk marketing  zijn de zaken die ik met veel enthousiasme dagelijks opneem.

    Heeft u als bedrijf behoefte  aan enige ondersteuning bij uw personeelsbeleid ( aanwervingen, opmaak vacatures, retentie, tewerkstellingsmaatregels… ), dan kom ik heel graag tot bij u.

    Bent u een kandidaat die nood heeft aan enige vorm van begeleiding met het oog op een nieuwe carrièrewending, dan maak ik heel graag een afspraak met u om de mogelijkheden te bekijken.

    Telefoon: 0496/70.57.71

    Email: gerlinde.homans@xtra-interim.be


  • Wendy Goossens
     

    Als HR Business Partner lever ik vanuit een HR standpunt een bijdrage aan het succes van onze organisatie.  Hiervoor kan ik steunen op mijn jarenlange ervaring in selectie & rekrutering, people management en commerciële activiteiten.

    Onze sector is constant in beweging, wat maakt dat ik me elke dag in een wereld bevind die me inspireert en motiveert.  Xtra geeft me bovendien een prachtig kader om met deze inspiratie ook daadwerkelijk iets te doen.

    Vinden, binden, boeien.  Dat is waarvoor wij gaan, natuurlijk ook in ons eigen bedrijf.  Een goed personeelsbeleid zorgt immers voor een gezonde bedrijfscultuur.  En die gezonde bedrijfscultuur, die stralen wij uit.  Zodat ook onze kandidaten en partners daar veel plezier aan beleven.

    Telefoon : 03/613.24.90
     
     

  • Joëlle Welter
     

    Telefoon : 0495 52 95 28
     
     

  • Hilde Lauwers
     

    Door mijn jarenlange  ervaring in prospectie en klantenbeleid ben ik heel gedreven, zelfs ‘gepassioneerd’ in mijn job. Commercieel onderhandelen om tot een goede samenwerking te komen? Een plan op maat volgens uw eigen visie? Het kan allemaal en ik werk dit graag met u uit. Tevens is voor mij een’ blijvende samenwerking’ en ‘eerlijke communicatie’,  prioriteit. Gevolgd door een kwalitatieve invulling van de vacature(s).

    Voor commerciële deals , recrutering, werving en selectie van je personeel kan je bij mij terecht.

    Telefoon: 0495/14.87.46

    Email : hilde.lauwers@xtra-interim.be


  • Elke Fleurackers
     

    Door mijn jarenlange ervaring in de uitzendsector in combinatie met een result-driven mentaliteit en doorgedreven passie voor de sector, begeleid ik u in de zoektocht naar een functie die perfect aansluit bij uw noden en behoeften.
    Wat kan u van mij, tijdens het selectieproces, verwachten? Een eerlijke en directe aanpak, een uitgebreide briefing en een korte opvolging over de stand van zaken.

    Door mijn achtergrond in marketing- en sales kan u als bedrijf bij mij terecht voor de analyse van uw behoeften. Vervolgens stel ik u op de hoogte over passende profielen, dit tijdens ons regelmatig 1-op-1 contact. Wat kan u, als klant, van mij verwachten? Een heldere & open manier van communiceren en een snelle opvolging.

    Voor vragen omtrent bediendeprofielen en selecties, kan u me steeds contacteren.

    Telefoon: 015/80.43.60

    Email : elke.fleurackers@xtra-interim.be


  • Angela Grabic
     

    Door mijn ervaring in de uitzendsector heb ik een echte passie gekregen voor rekruteren. De perfecte match maken tussen klant en kandidaat is iets waar ik elke dag naar streef. Daarnaast vind ik het heel belangrijk om een goede service te verlenen aan mijn klanten en kandidaten.

    Samen met mijn collega’s sta ik voor u paraat, om een meerwaarde te zijn in het leveren van goede medewerkers en om uw partner te zijn in alle HR-gerelateerde zaken.

    Indien U opzoek bent naar een HR partner met een Xtra, dan zijn wij de ideale keuze !

    U mag mij altijd contacteren.

    Telefoon: 0499 27 91 94

    Emai: angela.grabic@xtra-interim.be


  • Katleen de Boeck
     

    Na een 15-tal jaar actief te zijn geweest in verschillende logistieke en klantendienst gerelateerde functies besloot ik het roer om te gooien.

    Ik ging op zoek naar een toffe job waarbij ik mijn passie voor mensen en klantentevredenheid kon combineren met mijn commerciële vaardigheden.  Dit alles vond ik meer dan  4 jaar geleden in de uitzendsector.

    Wat kan u dan nu van mij verwachten?

    Gesteund door mijn ervaring in verschillende bedrijven, sta ik garant voor kwaliteit, teamwork, innovatie en efficiëntie.

    Ik bied u een doorgedreven selectieproces, steeds vanuit een kritische blik.  Een proces waar open communicatie, eerlijkheid, snelheid maar vooral de noden van u of uw onderneming centraal staan.

    Xtra aandacht voor  Uw bedrijf en de kandidaat die bij U past.

    Telefoon : 0497 48 40 40 

    Email : katleen.deboeck@xtra-interim.be


  • Julie Koyen
     

    Als jonge professional, ga ik volop voor de selectie en rekrutering van de arbeidersprofielen. Een doorgedreven opleiding leerde me alvast de knepen van het vak.  Deze kennis combineer ik met mijn interesse in mensen, mijn honger naar kwaliteit en een grote gedrevenheid ! 

    Daarnaast ben ik ook handig in het maken van grote planningen.  Met mijn analytische geest en grondige kennis van softwarepakketten, kan ik vlot overweg met het inplannen van studenten en flexibel personeel.

    Maar bovenal doe ik mijn job vanuit een groot enthousiasme !  Door mijn vriendelijkheid en passie voor de job, kreeg ik reeds vlug het vertrouwen van vele kandidaten en bedrijven.  Wil je dit zelf ook graag ondervinden ?  Aarzel dan niet me te contacteren, je bent van harte welkom !

    Telefoon : 03 613 24 90 

    Email : julie.koyen@xtra-interim.be


  • Anne-marie Schaltin
     

    Sinds 2 jaar ben ik actief in de uitzendsector en zoek ik nauwkeurig naar de juiste match tussen vacatures en kandidaten. Hierbij leg ik mijn focus op bediendeprofielen.

    Vanuit mijn achtergrond in psychologie kan ik relevante gespreksvaardigheden, inzichten en technieken gebruiken. Door een grondige screening kom ik te weten wat iemand graag zou doen en in welk bedrijf iemand het best zou kunnen functioneren, zowel op korte als op lange termijn. Hierbij kijk ik dus niet enkel naar ervaring en skills, maar ook naar de bedrijfscultuur die het best bij iemand past.

    Ben jij op zoek naar een bediende om je bedrijf te versterken ?  Of ben jij op zoek naar een interessante uitdaging  in regio Kontich ? Bel me dan zeker op! 

    Telefoon : 03 613 24 90

    Email : anne-marie.schaltin@xtra-interim.be

NIEUWSTE VACATURES

Solliciteer nu

Start hier met je sollicitatie